Bayındırlık ve Ulaştırma Bakanı Erhan Arıklı, Başbakan Yardımcısı Fikri Ataoğlu ile birlikte Türkiye Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu'nu ziyaret ettiklerini açıkladı.
Sosyal medya hesabından paylaşım yapan Arıklı, görüşmede Ercan Havalimanı'nın eksiklerinin tamamlanarak Türkiye Sivil Havacılık Genel Müdürlüğü'nün gözetim ve kontrolünde iç hat ilan edilmesi ve uluslararası uçuşlara hazır hale getirilmesi konusunun ele alındığını belirtti.
Arıklı, toplantıda ayrıca limanların rehabilitasyonu, uçak bilet fiyatlarının düşürülmesi ve Yeni Ercan-İskele Çevre Yolu Projesi'nin 2027 yatırım programına alınmasının da gündeme geldiğini ifade etti.
Bakan Arıklı, Türkiye Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu'na kabulleri ve taleplerine gösterdiği olumlu yaklaşım dolayısıyla teşekkür etti.