Kıbrıs

Emekli olan ve 30 hizmet yılını tamamlayan Polislere plaket verildi

Abone Ol

Polis Örgütü’nde uzun yıllar görev yaptıktan sonra emekliliğe ayrılan personel ile halen görevde olup meslekte 30 hizmet yılını tamamlayan polis mensuplarına, Polis Genel Müdürlüğü’nde düzenlenen törenle plaketleri takdim edildi.

Törene Polis Genel Müdürü Ali Adalıer, Polis Genel Müdür I. Yardımcısı Gökay Karagil, ilçe ve PGM bölüm müdürleri, Emekli Polisler Derneği Başkanı Birol Atasü ile plaket alan polis mensupları ve aileleri katıldı.

Törende konuşan Polis Genel Müdürü Ali Adalıer, emekliye ayrılan ve meslekte 30 yılını dolduran meslektaşlarıyla bir arada olmaktan gurur duyduğunu belirterek, polisliğin yalnızca bir meslek değil, aynı zamanda bir yaşam biçimi olduğunu vurguladı.

Emekliye ayrılan personelin Polis Örgütü’nün ayrılmaz bir parçası olmaya devam edeceğini ifade eden Adalıer, teşkilata verdikleri özverili hizmetlerden dolayı tüm polis mensuplarına ve ailelerine teşekkür etti.

Konuşmasının sonunda emekliye ayrılan ve 30 hizmet yılını tamamlayan personele sağlık, mutluluk ve huzur dolu bir yaşam diledi.